thoughts~

:::sumtin in my mind my thoughts and my heart…nobody cares aite??:::

hp ilang~ April 30, 2008

Filed under: LiFe — jariani @ 8:53 am

huhu..y’day ( 29th april 2008 ) brunch kat fudcot hb3 dgn chenta n sorg kwn ktrg..then sumone msg me so i replied his msg n put my fon on d table la..then chow g lib..i din noticed da fon is still on d table..so g je la lib..then kat lib,i wanted to silent my fon..theni cudnt find my fon..kinda cuak dat time..so, chenta n i went back to hb3 to look 4 d fon..chenta ask the ppl kat kdai2 tu..they said they din see it..but we suspect one of the mkck yg angkat pggan cwn tu cos ade la mke2 yg cam mke cuak..but,wut can we do kan..

so we went back to lib..im so sad..i cried…chenta calm me down..huhu..i cudnt study dat time..try to forget it..then ptg tu,called servis centre celcom wanna ask how to mntk da same num..luckily murah je kene kalo nk mntk num sma..but blom g celcom centre nearest by…mayb friday la kot..haihh…nk cpt num tu..huhu…ssh xde num tu…btw,da mmg ilang sme fonebook!!sedey oke!!!

urghhh!!~

 

Leave a comment